sobota, 12 lipca 2014

Wspaniały weekend!

4, 5, 6 lipiec - weekend w Święcku - u mojej przyjaciółki i jej uroczego synka ;)

Ten weekend był cudowny. Bardzo tęskniłam za Kacprem i Różą i w końcu udało się spotkać na dłużej... Piątek - dotarliśmy z Filipem o 11:30 na autobus, spakowaliśmy wózek, bagaż i w drogę. Całe dwie godziny mały książe siedział mi na kolanach. Obok Pani podrywała mi syna, oczywiście z wzajemnością, okazywał to uśmiecheeeem :) o 13:30 w końcu dotarliśmy na miejsce, na dworcu już na nas czekali nasi przyjaciele ;* nareszcie razem! Piątek zleciał szybko, dużo rozmawialiśmy, wspominaliśmy a wieczorem nawet nie wiem, kiedy zasnęłam. Sobota - cisza, spokój i my w ogrodzie, tego mi było trzeba :) uwielbiam odpoczywać na wsi. Młodzi panowie też zachwyceni, że są razem :) Niedziela - męcząca pogoda, trochę cienia, woda w wanience dla Filipa i wypoczywamy dalej. Chociaż przez chwilę było trochę emocji, kiedy to zobaczyłam, że woda w wanience zaczyna nabierać dziwnych kolorów :o oczywiście zwaliłam na farbującą pieluchę do kąpieli... taa... raczej niespodzianka w środku. Ten weekend minął zdecydowanie za szybko :( wieczorem wróciliśmy do Wrocławia i zaczęła się rzeczywistość :P miło było spędzić z Wami ten czas, do zobaczenia! <3
































1 komentarz:

  1. Boshe jak my za wami strasznie tęsknimy :(
    Żałuje że pozwoliłam Ci się wyprowadzić , ten weekend stanowczo minął za szybko :<
    Wzruszyłam się czytając Twój post , pewnie Kacper zapłakał y za wami , gdyby jeszcze rozumiał co się w kółko dzieje ...
    Mam nadzieje że nie długo uda nam się spędzić jeszcze troche czasu :<
    Tak strasznie TĘSKNIMY :<<<
    Ale pamiętam Twoje słowa "Prawdziwa przyjaźń przetrwa wszystko"
    Tak wiem Wrocław jest nie daleko , to nie koniec świata. Mimo to wszystko nie Jesteś blisko nas , nie jest tak jak kiedyś 24h razem , i nigdy nie mówiłaś że masz mnie dosyć . Wspólne imprezy , bomby.

    OdpowiedzUsuń